Ogólna dostępność internetu oraz łatwość korzystania z niego do wyszperania potrzebnych usług i artykułów przyczyniła się do tego, iż każda firma pragnie aktualnie zaistnieć w…
Żeby odbiorca spostrzegł twoją działalność powinieneś nie tylko mieć stronę firmową, ale także zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego ważna jest treść…
Wirtualny spacer z modelem 3D to najlepszy sposób na zaprezentowanie potencjalnym klientom naszego biura, powierzchni usługowej czy nieruchomości, z których zamierzają korzystać. Dla sporej ilości…
Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by była ona widoczna jak najwyżej…
Digital marketing to inaczej marketing cyfrowy. Czym różni się on od marketingu tradycyjnego i czy warto w niego inwestować? Sprawdź, jak powinny wyglądać Twoje pierwsze…
Opisy produktów w sklepie internetowym pełnią bardzo ważną rolę. Czasami mówi się, że zastępują sprzedawcę, ponieważ prezentują produkt i zachęcają klienta, aby go kupił. W…
Wydałeś fortunę na nową stronę www, a ona nie zachęca nowych klientów? Jest świetnie zaprogramowana i posiada najnowsze technologie, ale pieniędzy w ogóle nie przybywa?…
Wizytówka Google Moja Firma daje możliwość zaprezentowania swoich produktów i usług szerokiemu gronu odbiorców. Jeśli chcesz wiedzieć, jak ją założyć, na czym polega weryfikacja oraz…
Istnieją trzy popularne metody pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail), – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W pozycjonowaniu tego typu…
Działania marketingowe winny być ważnym elementem podnoszenia rozpoznawalności marki bez względu na to czy jesteśmy dystrybutorem, producentem czy usługodawcą. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki…