Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Uzyskaj więcej informacji o tym, jak wybrać firmę SEO.

Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż współcześnie widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd duża cześć klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć rzetelną firmę SEO? Rekomendujemy posłuchać podpowiedzi ekspertów.

Jak wybrać solidną firmę SEO? Google zamieściło o tym instruktaż

Nie można zaprzeczyć, iż cała branża usług SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieprzerwanie rozkwita zasadniczo tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo obecności licznych alternatyw, jak m.in. Rambler, DuckDuckGo lub Bing, wciąż kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zyskać widoczność w sieci, powinien zapracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, w których występuje silna konkurencja, najczęściej nie jest to proste bez doradztwa specjalistów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest czymś nowym, i udostępniło krótki film o tym, jak wybrać dobrą agencję SEO.

Kluczowe cechy dobrej firmy SEO

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, w prosty sposób objaśnia, jak zidentyfikować rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:

  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • stały monitoring kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
  • umiejętność estymacji budżetu i czasu niezbędnego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele i kto jest jego najpoważniejszą konkurencją.

Przedstawicielka firmy Google akcentuje też, iż rzetelna firma SEO nigdy nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, nieraz dającym pierwsze rezultaty przeważnie po kilku miesiącach działań.