Chcesz zlecić optymalizację sklepów? Zajrzyj tutaj.
Wydałeś fortunę na nową stronę www, a ona nie zachęca nowych klientów? Jest świetnie zaprogramowana i posiada najnowsze technologie, ale pieniędzy w ogóle nie przybywa? Licznik odwiedzin stoi w miejscu pomimo intensywnych działań? Najpewniej powód tkwi w niskiej zauważalności w sieci. Klienci zwykle korzystają z wyszukiwarek – dobry przedsiębiorca powinien zatem zadbać o to, żeby witrynę jego przedsiębiorstwa internauci znaleźli bez żadnych problemów. Jak to osiągnąć? Należy rozpocząć od samej strony, optymalizując ją zgodnie z zaleceniami Google.
Reguły optymalizacji stron
Optymalizacja strony to różne działania polegające na dopasowaniu strony do wytycznych Google. Są to tak modyfikacje HTML strony, jak i zapełnienie jej właściwą treścią. Jest to bardzo ważne ze względu na fakt, iż boty wyszukiwarek oceniają strony w myśl z góry określonych wytycznych – znaczenie ma między innymi semantyczne wykorzystanie tagów HTML i użycie słów kluczowych.
Kto przeprowadzi optymalizację stron?
Optymalizacja stron to zadanie potrzebujące sporej wiedzy o wciąż modyfikowanych algorytmach Google – dlatego też kiepskim pomysłem będzie modyfikowanie strony bez pomocy fachowców korzystając z ogólnodostępnych tutoriali. Zdecydowanie słuszniej zrobimy powierzając to sprawdzonej agencji SEO oraz rozpatrując to jako inwestycję – dochody osiągane przez naszą firmę mogą zwiększyć się już po paru miesiącach od przeprowadzenia optymalizacji.
Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]